חברת CAR EAST ישראל מקבוצת לובינסקי משיקה את MG EHS PHEV החדש

 

קבוצת לובינסקי, אחת מקבוצות הרכב המובילות בארץ, נוסדה בשנת 1936 ומייצגת את מותגי פיג'ו, סיטרואן, אופל, DS ו-MG בישראל, משיקה את MG EHS PHEV – ה-C-SUV החדש מקבוצת SAIC בישראל. קבוצת SAIC היא קבוצת הרכב הגדולה ביותר בסין בעלת ניסיון רב בייצור כלי רכב חשמליים ו-PHEV. בזכות הינע היברידי נטען חדשני, ביצועים מרשימים לצד כושר נסיעה ארוך על טהרת החשמל וצריכת דלק נמוכה במיוחד, מרחב מחיה נדיב, רמת אבזור ובטיחות גבוהות מאוד ומחיר שובר שוק לסגמנט, ה- MG HS PHEVיקבע רף חדש וגבוה בקבוצת הרכב הפופולארית ביותר ויצעיד את מותג MG למרכז שוק הרכב בישראל.

בשנת 2020 מותג MG ביצע את הצמיחה המשמעותית ביותר בין מותגי המסה עם עליה בשיעור של 36% ביחס ל-2019 בעיקר בזכות השקת MG ZS EV שהוביל את מגזר הרכב החשמלי בישראל ב-2020 ואת קונספט הנגשת מוצר דרך הדיגיטל, עם כ-700 מכוניות שעלו על כבישי הארץ והיוו כ-44% ממסירות כלי הרכב החשמליים בישראל.

MG EHS PHEV יימכר לצד הגרסה החשמלית של ה-ZS EV ויפתח עבור לקוחות המותג הקיימים והחדשים אפשרות צמיחה מעלה ברמת המרחב לנוסעים, ברמת האבזור והבטיחות, ההנאה מהנהיגה, החיסכון באנרגיה וכמובן את הטוב מכל העולמות עם הינע היברידי נטען.

 

יחידת כוח היברידית נטענת חדשנית

MG EHS PHEV משלב בין מנוע 1.5 ליטר טורבו בנזין המפיק הספק של 162 כ"ס ומומנט של 25.5 קג"מ למנוע חשמלי המותקן בחזית ומפיק 122 כ"ס ו-23.4 קג"מ אשר מקבל את האנרגיה מסוללה בקיבולת של 16.6 קוט"ש עם מערכת בקרת טמפרטורה וקירור נוזל. ההספק המשולב של הצימוד ההיברידי עומד על 258 כ"ס, המומנט המקסימלי מגיע עד כדי 48.9 קג"מ והמומנט הנומינלי המשולב עומד על 37.7 קג"מ. שני מנועים אלה מעבירים את כוחם אל הגלגלים הקדמיים דרך תיבת 10 הילוכים מהפכנית, כאשר למנוע הבנזין מוצמדת תיבה עם 6 הילוכים ובמקביל למנוע החשמלי מוצמדת תיבה עם 4 הילוכים והעברת הכוח של שני המנועים משולבת לציר אחד המניע את הגלגלים הקדמיים. נתונים אלה מאפשרים ל- MG HS PHEVלהפיק ביצועים מצוינים של האצה מעמידה ל-100 קמ"ש תוך 6.9 שניות ולהגיע למהירות מרבית של 190 קמ"ש.

MG EHS PHEV מאפשר ללקוחותיו ליהנות משילוב הינע החשמלי ובעירה פנימית. השילוב מאפשר נסיעה על טהרת החשמל למרחק של 52 ק"מ ועד 130 קמ"ש במצב EV וליהנות מצריכת דלק נמוכה במיוחד של 55.1 ק"מ לליטר בלבד בנסיעה משולבת לפי תקן WLTP החדש והמחמיר, הממקמים אותו בקבוצת זיהום 2. כאשר יתרת האנרגיה בסוללה החשמלית נמוכה, מנוע הבנזין יופעל לשם הטענת הסוללה ולהנעת הרכב בהתאם לצורך, בכדי להבטיח שימוש מרבי בהנעה החשמלית ולצמצם ככל האפשר את זיהום האוויר.

MG EHS PHEV מצויד ב-OBC (On Board Charger) בהספק של 3.7 קילוואט המאפשר טעינת הסוללה מעמדת טעינה AC ביתית או ציבורית המספקת עד 16 אמפר/שעה בה הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-4.5 שעות וניתן לטעון גם משקע חשמל ביתי בעזרת כבל מוד 2 (10 אמפר/שעה) בו הטעינה מ-0 ל-100% תארך כ-7.5 שעות.

על פי בחירת הנהג, ניתן להגדיר את מידת שמירת האנרגיה החשמלית לפרק זמן מאוחר יותר של הנסיעה ולחייב שימוש באנרגית מנוע הבנזין. המערכת מאפשרת לבחור את כל הטווח החשמלי (כל הסוללה) או את מחציתה בהתאם לצורך. לדוגמא, בנסיעות משולבות עירוני וחוץ עירוני, ניתן לנסוע עם הנעת בנזין מחוץ לעיר והנעה חשמלית ברחבי העיר, בעיקר באזורים המיועדים לכלי רכב בעלי 0 זיהום בלבד.

רמת בטיחות גבוהה מאוד ואבזור עשיר

MG EHS PHEV יחל את ישווקו בישראל ברמת אבזור יחידה וגבוהה במיוחד – NET UP – שכוללת שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות לצד אבזור עשיר. רמת ה-NET UP מגיעה עם לוח מחוונים דיגיטלי מלא בגודל 12.3 אינץ', גג פנורמי גדול נפתח עם וילון חשמלי, מערכת מולטימדיה מתקדמת עם מסך מגע בגודל 10.1 אינץ' (כוללApple  CarPlay וAndroid Auto-, תלוי מכשיר ומערכת הפעלה), דלת תא מטען עם תפעול חשמלי, מצלמות 360 מעלות (היקפיות, התמונה נוצרת מ-4 מצלמות נפרדות), מושבים בריפוד עור משולב אלקנטרה כאשר הקדמיים מחוממים ומושב הנהג והנוסע מתכווננים חשמלית, פנסי לד קדמיים ואחוריים, יציאות מפלט בגימור כרום, מסילות גג, מראות מתקפלות חשמלית, חלונות אחוריים מושחרים, בקרת אקלים מפוצלת, בלם יד חשמלי עם פונקציית AUTO HOLD, תאורת אווירה עם 64 מצבים, חיישני חניה קדמיים ואחוריים, פתחי מיזוג מאחור, חישוקי 18 אינץ' ועוד.

רשימת ציוד הבטיחות המקורי ארוכה כמצופה וכוללת שלל מערכות בטיחות אקטיביות מקוריות, כמובן בנוסף ל-6 כריות אוויר ושלל מערכות עזר לנהיגה, בלימה ואחיזה.

  • מערכת התרעה לסטייה מנתיב הנסיעה עם תיקון אקטיבי כולל מיקום במרכז הנתיב
  • מערכת התרעה לניטור מרחק מלפנים
  • מערכת בלימת חירום אקטיבית (עד 150 קמ"ש)
  • בקרת שיוט אדפטיבית כולל פונקציית עצירה
  • MG PILOT – מערכת לנהיגה בתנועה צפופה הכוללת תיקוני היגוי
  • מערכת למניעת סנוור והחלפת עצמת תאורה בהתאם לתנאי הדרך
  • מערכת התרעת הימצאות רכב בשטח המת של שדה הראיה במראות למרחק של 70 מטר אחורנית
  • זיהוי תמרורי מהירות והמלצה לשינוי בהתאם בבקרת השיוט
  • מערכת התרעה על תנועה חוצה מאחור
  • התרעה על פתיחת דלתות קדמיות כאשר מגיע רכב מאחור

תא נוסעים טכנולוגי ונעים

תא הנוסעים של MG EHS PHEV מציע עיצוב נעים, ארגונומיה חכמה, מרחב מחיה נדיב לנוסעים ותחושת איכות מודרנית. הדשבורד מפוסל בצורה נעימה הממקמת אל כל המתגים שעליו במיקום נגיש עבור הנוהגים ומבנהו האופקי מעצים את תחושת המרחב בתא הנוסעים. במרכזו צג מגע גדול (10.1 אינץ') למערכת המולטימדיה ודרכו ניתן להפעיל גם את שאר מערכות הרכב. ממול הנוהגים ישנו גלגל הגה עבה ונעים לאחיזה ומאחוריו לוח מחוונים שהינו מסך בגודל 12.3 אינץ'. במסך זה מוקרנים כל נתוני הרכב והנהיגה הרלוונטיים במספר תצוגות שונות לבחירה.

מושבי העור משולבי אלקנטרה ושילוב החומרים האיכותיים ומגוון הצבעים יוצרים תחושה יוקרתית והמושבים חובקים את הגוף ומציעים תמיכות צד רחבות במותניים ובירכיים. בזכות בסיס גלגלים של 272 ס"מ, גם מרחב המחיה של היושבים מאחור נדיב ולרשותם גם תא מטען בנפח 463 ליטר במצבו הרגיל ועד 1,287 ליטר בקיפול שורת המושבים האחורית. מסביב לכל נוסעי הרכב ישנם שלל תאי אחסון ושקעי טעינה (USB). מיד עם סגירת הדלתות והתחלת הנסיעה, קל מאוד להבין כי תשומת לב רבה ניתנה להשקטת כל הרעשים בתא הנוסעים ובידוד יושבי הרכב מהמתרחש מחוץ לרכב, בוודאי שבזמן נסיעה על טהרת החשמל. הודות לשימוש בחומרי בידוד מתקדמים, רעשי סביבה, רוח ודרך הועלמו כמעט לחלוטין.

MG EHS PHEV יימכר עם אחריות של 8 שנים או 150,000 ק"מ על הסוללה ו-5 שנים או 150,000 ק"מ על שאר מערכות הרכב.

 דני שביט, מנכ"ל חברת לובינסקי: "הגעת MG EHS PHEV, מסמנת עלית מדרגה נוספת בתהליך הפיכת MG לאחד המותגים המרכזיים בשוק הרכב הישראלי. אחרי שנה בה הובילה MG את הנגשת המהפכה החשמלית לצרכן הישראלי, הפעם אנחנו מציגים את ה-C-SUV היברידי נטען שמציג את החבילה השלמה ביותר בשוק הרכב ומשלב את העוצמה, החיסכון באנרגיה, בטיחות אקטיבית ואבזור ברמה גבוהה וכל זה בהצעת ערך אטרקטיבית מאוד"

גלו עוד על MG EHS PHEV

מעבר לאזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z