איזו חשמלית מתאימה לך?

מדוע העולם
עובר לרכב חשמלי?

מדינות רבות בעולם רואות ברכב החשמלי פתרון מיטבי לבעיית הזיהום הקשה, הנוצרת על-ידי מסה אדירה של כלי רכב המונעים על ידי מנועי בערה פנימית. לזיהום הזה יש משמעויות בריאותיות וכלכליות דרמטיות. החיפוש אחר מקורות אנרגיה זולים יותר ומזהמים פחות – לצד ניתוק התלות הבעייתית בשוק הנפט התנודתי – גורמות למדינות רבות לעודד רכישת רכבים חשמליים באמצעות שורה ארוכה של תמריצים. יש לכם עוד שאלות?

לכל השאלות והתשובות

טעינה חשמלית,
איך זה עובד?

הכוח, השקט המופתי, הגמישות המפתיעה, עלות התחזוקה הזולה ובמיוחד – היכולת שלכם "לתדלק" את הרכב בחשמל כבר בחניה הפרטית בביתכם או באמצעות עמדה ציבורית. בואו לגלות כמה זה פשוט!

קראו עוד
22-24

שעות טעינה
(לרכב חשמלי)

6-7

שעות טעינה
(לרכב PHEV)

5-15

שעות טעינה
(לרכב חשמלי)

2-6

שעות טעינה
(לרכב PHEV)

0.5-0.9

שעות טעינה
(לרכב חשמלי)

-

שעות טעינה
(לרכב PHEV)

הנתונים מתייחסים ל 100% טעינה (סוללה 40-50 קוט״ש ברכב חשמלי)
קראו עוד
דרגת בטיחות3
דרגת זיהום5
לפרטים: peugeot.co.il

העתיד כבר כאן!

עד לפני שנים אחדות, המעבר להינע חשמלי, נקי, ידידותי לסביבה ובעיקר נגיש כלכלית לרוב ציבור רוכשי הרכב בעולם בכלל ובפרט בישראל, היה חלום רחוק מאוד. גורמים רבים כמו אי זמינות עמדות טעינה, מחיר רכישה יקר, קיבולת סוללות קטנה הגוררת טווח נסיעה קצר וקשיים טכנולוגיים, העיבו על העתיד החשמלי ואיימו להרחיקו מחד ולהשאיר את מנועי הבערה הפנימית מאידך.

קראו עוד

מה מניע אתכם? חשמלי,
היברידי או בערה פנימית?

לחיצה קלה על מתג או רבע סיבוב של מפתח והמכונה המופלאה הזו שנמצאת איתנו כמעט 140 שנה מוכנה ודרוכה להסיע אתכם אל הנקודה הבאה –
מקום העבודה, החוג של הילד, חוף הים או סתם טיול מהנה אל כבישים מסולסלים. אבל איזו יחידת כוח נמצאת שם כדי להניע את הכל? מאיפה היא מקבלת את האנרגיה שלה ואיך היא עושה זאת?

קראו עוד
לעוד כתבות

רוצה לשמוע עוד על החשמליות שלנו?

מלאו את הפרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם.

הצוות שלנו עומד לרשותכם בכל נושא, הצעה או שאלה
מלאו את הפרטים ונציג שלנו ייצור עמכם קשר בהקדם.

כוכבית הינה שדה חובה

תודה

נחזור אליכם בהקדם

מעבר לאזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z