1. רכב חשמלי אינו שונה בהרבה מהטלפון החכם שלכם.
    בדומה לטלפון החכם שלכם, גם הרכב החשמלי מצויד בסוללה שמספקת לטלפון את החשמל לפעולתו. בדומה לטלפון שלכם, גם את הרכב החשמלי כדאי לטעון במשך חניית הלילה כדי שזה יהיה זמין וטעון במלואו לשימוש היומיומי עבורכם. במידה והנכם נוהגים ברכב למרחקים ארוכים, תמיד ניתן לטעון את הרכב בעמדות ציבוריות, בעמדות במקום העבודה או אף בעמדות טעינה מהירות שיכולות בזמן קצר מאוד להאריך באופן משמעותי את טווח הנסיעה.
  2. עלויות האחזקה ירדו בצורה דרמטית.
    רכב חשמלי נהנה מעלויות תחזוקה זולות בצורה משמעותית לעומת רכב בנזין או דיזל, משום שאופי פעולתו פשוט בהרבה. הוא אינו זקוק להחלפות שמנים, אין לו פלאגים, טיימינג או שאר מערכות שנועדו לתמוך ברכב בנזין או דיזל. למעשה, ברכב חשמלי יש מספר חלקים נעים בודדים בלבד לעומת אלפים ברכב עם מנוע בערה פנימית (בנזין/דיזל). לכן הביקורים התקופתיים במוסך יהיו זולים במיוחד.
  3. תשתמשו הרבה פחות בבלמים.
    רכב חשמלי שונה מאוד מכלי רכב בעלי מנועי בנזין/דיזל שכן בניגוד אליהם, הוא מסוגל לנצל אנרגיה שלרוב אובדת בתהליכי האטה ובלימה, כדי לאגור אותה שוב בסוללה ולהשתמש בה להארכת טווח הנסיעה. הרכב החשמלי מסוגל להאט בעצמו מהתנגדות המנוע החשמלי בלבד וללא שימוש בבלמים, השימוש בבלמים פוחת מאוד ולכן גם השחיקה שלהם והצורך בהחלפות תכופות פוחתת משמעותית.
  4. הנסיעה ברכב לא מייצרת זיהום אוויר כלל.
    רכב חשמלי הוא רכב ללא פליטות מזהמים כלל לסביבה. למעשה, לא משנה באיזו דרך תבחרו – בכביש המהיר או בתוך תחומי העיר, לא תשאירו אחריכם אפילו גרם אחד של גזים רעילים וזה כידוע, הרבה יותר בריא לכולנו.
  5. את הסוללה הזו, לא צריך להחליף.
    כלי הרכב החשמליים שלנו מגיעים עם אחריות ארוכה לסוללות הרכב שתבטיח את תקינותן לאורך שנים רבות. סוללות אלה מבוקרות מחשב ובמידה ומחשב הניהול מזהה ירידה בקיבולת הסוללה, ניתן לטפל באופן נקודתי בתא התקול, להחליפו בקלות בתא חדש מבלי להזדקק להחלפה מלאה וכמובן יקרה של סוללת הרכב.
  6. הכירו צלילים חדשים של שקט.
    כלי רכב חשמליים מלבד העובדה שאינם פולטים כלל מזהמים לסביבה, הם גם מייצרים פעולה חרישית כמעט לגמרי. רעש וטרטור מנועי הבערה הפנימית (בנזין/דיזל) נעלמים לגמרי ובמקום זאת מקבלים נסיעה שקטה במיוחד כך ששיחה ברכב גם בנסיעה במהירות תלת ספרתית הופכת לנעימה וקלה בהרבה. גם מערכת השמע כמובן נהנית מכך משום שאינה צריכה עוד להיאבק ברעשים סביבתיים אחרים שאותם מייצר הרכב.
  7. לא תפריעו למנוחת השכנים.
    זוכרים את השקט של תא הנוסעים במכונית החשמלית? אז גם מבחוץ היא שקטה באותו אופן. גם כשהרכב "מונע" במקומו, אין רעש, אין טרטור, אין צלילים שבוקעים מאגזוז. רק שקט מוחלט, גם בתנועה. אולם כדאי לזכור, הולכי הרגל בכביש לא ישמעו אתכם מגיעים, אז כדאי להגביר ערנות בקרבת מעברי חציה.
  8. התאוצה תרגיש מוחשית יותר.
    בניגוד למנועי בנזין/דיזל אשר מגיעים לניצולת המרבית שלהם בטווח סל"ד מוגדר, מנוע חשמלי מסוגל להפיק את כל כוחו כבר מהסל"ד הראשון. זאת משום שמנוע חשמלי הנו יעיל בהרבה מכל מנוע בנזין/דיזל אחר. אין אובדני חיכוך וחום כמעט בכלל וכל וולט שאצור בסוללה, יכול לשמש לתנועה ובאופן מידי. ולכן, האצות הרכב החשמלי לרוב יהיו מהירות וחזקות יותר משל רכב זהה בעל מנוע בנזין/דיזל.
  9. לרחף בדרך לעבודה.
    אופי הפעולה השקט והגמיש של הרכב החשמלי יגרום לשינוי חיובי ומהיר באופן שבו אתם נוהגים. רכב חשמלי מעודד נסיעה חלקה, נעימה, מתוכננת ורגועה, מה שכמובן מנעים כל דקה מאחורי ההגה ומשפר את הבטיחות שלכם והסובבים אתכם בכביש.
  10. להגיע למקומות שאחרים לא יוכלו.
    במגוון ערים בעולם ובקרוב גם בישראל, צפויים להיות מוגדרים אזורים בעלי אפס פליטות מזהמים לרכב פרטי ותחבור הציבורית. לאזורים אלה תיאסר הכניסה של כלי רכב בעלי מנועי בערה פנימית (בנזין/דיזל) ולמעשה, רק כלי רכב חשמליים יוכלו להיכנס לדרכים אלה. כבר עכשיו ישנם מקומות חניה ייעודיים וחינמיים לכלי רכב חשמליים, כדי להגביר ולעודד את השימוש שלהם במרחבים העירוניים.
  11. שווה להשתמש גם דרך העבודה.
    מי שמקבל רכב חשמלי ממקום העבודה ייהנה גם מיתרונות כספיים. שווי המס של רכב חשמלי מלא מביא להפחתה של כ-אלף שקל בתשלום המס החודשי לעובד לעומת רכב מקביל בעל מנוע בנזין/דיזל, כך שלא רק נהנים מרכב שקט, נקי, שאינו מזהם את הסביבה, אלא גם מתמריץ כלכלי להחליף את מכל הדלק בסוללה.
מעבר לאזור ראשי, לקיצור דרך לחצ/י כפתור ALT + z